Sponsor Reklam Borsası

29 Ekim 2014 Çarşamba

Kadim Dostum 10. Bölüm izle Hd Tek Parça Hd izle 05-11-2014


Kadim Dostum 10. Bölüm 720P hemen izle Fenomen Dizi Kadim Dostum Son zamanların fenomeni haline gelen dizi yeni bölümüyle Fanlarını Heyecanlandırmaya Devam edecek. Dizinin yayınlanmasının hemen ardından sitemizden diziyi reklamsız bir şekilde donmadan takılmadan izleyebilirsiniz.

Kadim Dostum 10. Bölüm Hemen Online izle,Kadim Dostum 10. Bölüm Hd ücretsiz izle,Kadim Dostum 10. Bölüm 720P hemen izle Kadim Dostum 10. Bölüm Hd takılmadan izle , Kadim Dostum Son Bölüm online izle,Kadim Dostum 10. Bölüm izle

Mahsun Kırmızıgül'ün yazdığı bir hikayeden uyarlanan Kadim Dostum'un, yapımcılığını Boyut Film, Mahsun Kırmızıgül üstlenmektedir. Zamanın durduğu şehir Mardin'den sıcak bir aile hikayesi geliyor. Masalsı şehrin efsane telkaricisi Sami Usta'nın çırakları Recep Dostum (Erol Aksoy) ile Bayram Kadim'in (Arif Erkin) çocukluktan süre gelen çekişmeleri kendileri birer usta olduktan sonra da artarak devam edip, işin içine Kadim ve Dostum ailelerinin evlere şenlik bireyleri de girince ortaya izlemeye doyamayacağınız bir komedi çıkıyor. 

Birbirlerine oynadıkları oyunları kurnazlık olarak gören kahramanlarımız aslında saf Anadolu insanının ruhunu kalp şeklinde bir telkari eseri gibi örerken bir yandan da bizi bolca güldürecekler.

0 yorum:

Yorum Gönder